Wij krijgen regelmatig vragen over de mogelijkheden van ledenadministratie-systemen in combinatie met een goede toegangscontrole. 

Eigenaren van sportcentra zoeken nieuwe en slimme mogelijkheden om hun business te runnen en zijn ook bereid om over te stappen naar een nieuwe manier van werken, mede veroorzaakt door de uitdagingen van de laatste jaren. Zoals: ketens die markt afsnoepen, de afgelopen Corona-periode en we horen ook dat het veel moeite kost om weer goed personeel te vinden. En daar komt nog bij dat leden steeds meer service verlangen zoals 24/7 openingstijden en gemakkelijk zelf abonnement modules aan of uit kunnen zetten. Maar we zien ook dat leden juist moeilijker weer terug komen naar de club omdat ze uit het ritme zijn gehaald als clubs toch een tijd dicht zijn geweest.

 

Software leveranciers hebben echter niet stil gezeten de laatste jaren en hebben allemaal slimme online oplossingen in huis tegenwoordig. Maar we zien en horen toch ook vaak dat ondernemers lang niet weten wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is en hebben de neiging om datgene te blijven doen en gebruiken wat ze altijd gedaan hebben.

 

Wij van SAG en PERCo vinden het belangrijk dat het goed gaat met onze klanten, dan komt de ruimte om te investeren en/of te vernieuwen vanzelf. We bieden de software leveranciers in de sport-en fitnessbranche waar we mee samenwerken graag de mogelijkheid om zich te presenteren inclusief alle opties die nu aangeboden kunnen worden of waar aan wordt gewerkt. 

Op die manier komen de centra wellicht op goede ideeën voor hun business of worden ze bevestigd dat ze nu al het juiste pakket in huis hebben maar nieuwe modules kunnen bestellen.

 

Kijk hier dus wat de diverse aanbieders van leden-administratie systemen in huis hebben.

Bedrijfs informatie

Helpdesk

Functionaliteit

Voor Leden

Overstap/ conversie